سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پادویش

لایسنس رایگان آنتی ویروس پادویش

لایسنس رایگان پادویش

بسیاری از افراد قبل از خرید محصول مورد انتظار خود، تمایل به بررسی و تست آن محصول دارند.ما تمامی محصولات پادویش را به مدت 20 روز با امکانات کامل جهت تست و بررسی در اختیار شما قرار دادیم. پس از 20 روز استفاده رایگان، در صورت رضایت از لایسنس رایگان پادویش می توانید با آرامش و اطمینان کامل خرید خود را انجام دهید.

 

ممکن است در هنگام اینترنت گردی و یا بررسی نرم افزار ها، با آنتی ویروس رایگان و کرک شده مواجه شده باشید. این آنتی ویروس ها عملا هیچ کارایی ندارند. تنها راهکار امنیت پایدار در رایانه تان استفاده از آنتی ویروس اورجینال می باشد. برای اینکه تفاوت بین آنتی ویروس کرک شده و آنتی ویروس اصل را متوجه شوید می توانید از لایسنس مجانی پادویش استفاده نمایید.

برای دریافت پادویش رایگان نیازی به وارد کردن کد تخفیف پادویش نمی باشد. همچنین نیازی به جستجوی عبارت دانلود پادویش کرک شده در گوگل نیز نمی باشد. پادویش این امکان را برای تمامی کاربران و بر روی همه محصولات خود قرار داده تا بتوانید به مدت 20 روز به صورت رایگان از محصولات پادویش استفاده کنید. بدون اینکه نیازی به وارد نمودن لایسنس پادویش رایگان داشته باشید.

نحوه دانلود و استفاده رایگان از محصولات پادویش

1- از اینجا به صفحه دانلود محصولات پادویش بروید.

2- پس از دانلود محصولات آنها را بر روی رایانه یا تلفن همراه خودتان نصب نمایید.

3- پس از نصب نیازی به وارد نمودن لایسنس نمی باشد. محصولات نصب شده به صورت پیش فرض به مدت 20 روز فعال می باشند.

4- پس از مدت 20 روزه در صورت تمایل می توانید از منوی خرید لایسنس در بالای همین صفحه، لایسنس محصول مورد نظر را خریداری نمایید.

5- پس از خرید لاسنس به قسمت “فعالسازی مجوز” در بخش تنظیمات نرم افزار مواجعه نموده و با وارد کردن لایسنس محصول خود را برای دوره خریداری شده فعال نمایید.

6- از لایسنس رایگان پادویش لذت ببرید و آن را به دوستان و نزدیکان خود نیز معرفی نمایید.

7- در صورت عدم کارکرد لینک های بالا و یا هرگونه مشکلی در فرآیند خرید با ما تماس بگیرید: تلفن 43912000 021 داخلی 3