سفارش تبلیغ
صبا ویژن

پادویش

پشتیبانی پادویش برترین مزیت رقابتی یک آنتی ویروس

پشتیبانی تلفنی پادویش

هر تولید کننده وقتی محصولی را ارائه می دهد یک ویژگی درون آن محصول قرار می دهد که آن ویژگی محصول را از سایر کالاهای مشابه برتری می بخشد. مزیت رقابتی پادویش پشتیبانی تلفنی این محصول است. پشتیبانی پادویش ویژگی منحصر بفردی است که آنتی ویروس های خارجی از آن بی بهره اند. در ادامه این مطلب درباره پشتیبانی تلفنی پادویش بیشتر بدانید.

“داخل مجموعه پادویش واحد بزرگی قرار دارد که افراد زیادی در آن مشغول به کار هستند. همگی متخصص بوده و دارای تحصیلات بالای دانشگاهی می باشند. تمامی این کارشناسان در حال پشتیبانی مشتریان هستند. گروهی تلفنی با کاربران صحبت می کنند. گروهی به سیستم کاربران ریموت زده و در حال رفع مشکل آنها هستند. گروهی دیگر نیز در حال چت آنلاین با کاربران هستند. ویژگی مشترک همه این متخصصان و کارشناسان علاقه وافر آنها به کارشان و صبر و لبخندی است که از راه دور تقدیم کاربران پادویش می کنند.”

جملات بالا توصیفی کوتاه از واحد پشتیبانان شرکت پادویش می باشد. شرکتی که اصلی ترین سرمایه خود را کاربران خود دانسته و با همه توان در حال پشتیبانی از آنهاست. وقتی شما پادویش را خریداری می کنید، تازه مسئولیت پادویش نسبت به شما آغاز می گردد. کارشناسان پشتیبانی پادویش در همه حال در کنار مشتریان و کاربران می باشند.  تمامی سوالات شما درباره نحوه خرید محصولات، نحوه دانلود نرم افزار، نصب و راه اندازی محصولات و رفع مشکلات با صبر و حوصله به مشتریان توضیح داده می شود.

مزیت رقابتی پادویش

قطعا وقتی با نرم افزار های مختلف خارجی کار کرده باشید، به مشکلات متعددی برخود کرده اید. همین مشکلات سبب می شود تا یا نرم افزار را حذف کرده و یا به استفاده از قابلیت های محدودی از آن نرم افزار بسنده کرده باشید. خب مشکل کار واقعا کجاست؟ متاسفانه بعلت شرایط تحریمی ایران، وقتی یک نرم افزار اورجینال خارجی را از بازار خریداری می کنید هیچ گونه خدمات پشتیبانی دریافت نمی کنید.

از طرفی نرم افزار آنتی ویروس نرم افزار بسیار خاص و حساسی می باشد که وظیفه تامین امنیت رایانه شما را بر عهده دارد. تنظیمات اشتباه در نرم افزار می تواند مشکلات زیادی را ایجاد نماید. همچنین ممکن است که گرفتار ویروسی خطرناک شده باشید و ندانید که چطور از شر آن نجات یابید. در بهترین حالت فرد متخصصی از آشنایان و دوستان را می شناسید و با صرف هزینه بالایی مشکلتان حل می شود.

در پادویش تمامی مشکلات بالا توسط کارشناسان پشتیبانی به صورت رایگان حل و فصل می شود. پشتیبانان تلفنی پادویش در تمامی مراحل کنار شما هستند. اگر نتوانید با راهنمایی های ایشان مشکل را حل کنید، از راه دور به رایانه شما وصل شده و به سرعت مشکل را برطرف می کنند. می توانید تصور کنید که با خرید یک آنتی ویروس، فردی متخصص را به استخدام در آورده اید که هر زمان نیاز دارید مشکلات امنیتی شما را برطرف می کند.

این مزیت رقابتی پادویش به عنوان تنها آنتی ویروس ایرانی می باشد. یعنی ویژگی که هیچ آنتی ویروس دیگری ندارد…